Arkadaşlar merhaba 10 gün sonra iş başı yapacağım. Oğlum 4 ay atak haftasına kadar gece 1 kere kalkan bir bebekti şuan 4 ay 26 günlük olduk atak bitti ama gece uyanmaları arttı gecede 3 4 kere kalkıyor ağlak bi halde oluyor mamasını yiyor geri yatıyor sabaha karşı kalktığında biraz daha asabi ve uykuya dalmakta zorlanıyor. Sorum şu ki gece uykularını nasıl uzatabilirim acaba ? 20:30 21.30 gibi yatıyoruz akşamları bebeğim uyanmadan bende uyumadan mamasını versem nasıl olur ?