birgull Merhaba guzel anneler. Ocak üstü tost aleti kullanan var mi? Yada bilginiz var mı geç mi pişiriyor nasıl acaba
Honki_Ponki birgull eltimin var çok güzel yapıyor yumusacık tostları oluyor annemim ve kayın valdeminde var elektirikli tost mkinasından bile güzel kızartıyır tosto 🤤😋
miniktosbagam birgull belki bi tık geç pişiriyordur ama en güzel tostları da bu makine yapıyor valla 😁