4,5 aylık kızım var fakat 20 gündür uyumadan önce fena derece de ağlıyo uykuya geçeceğini anladığı anda kesinlikle sakinleştiremiyorum herşeyi deniyorum ama yok resmen ağlayarak uyuyo uykusu yok desem gözleri kapanıyo uyku saatini kaçırıyorum desem herşeui denedim uyku saatinden önce uyku saatinde yok hiç bi şekil beceremedim neresi olursa olsun yattığı an katılarak ağlıyo başına gelip çözüm bulan varsa nolur yazsın artık sinirlerim bozuldu sesini duyan başka bi şey yapıyorum sanıcak öyle ağlıyo sakinleştirici müzikler de işe yaramadı şaşırdım kaldım