Arkadaşlar oğlum 1 yasına yeni girdi yanı 6 kasım dogumlu bu geceden ıtıbaren 1 yasında ama emeklemıyor koltuk kenarlarından tutup yürümüyor ancak ben ellerınden tutarsam adımlar atıyor ayakta durmak ıstemıyr herkes bı laf soyluyor korkuyorum yürümeyecek dıye ben nasl destek olabılırım yürüteçlebdik duruyor hızlı hızlı gdyr heryere