Akayaycan biz özel prf gittik izmirde gül hanım eeg çekimi oldu çok şükür hiç bişey çıkmadı biz buna tıp dilinde shudering atack diyoruz bebek çiş kaka yaptığında korktuğnda heycanlandğnda yapablr genelde 1 yaştan sonra tamamen kayboluyor demişti bizim 7.5 aylıkken tak birden kesildi hamd olsun iyiki eeg çektrmişim diyorum