Zuleyha1 canım benim kız kardeşimin kizinda da. uzun süre devam etti aynı evin içinde yaşıyorduk nasıl zor olduğunu bilirim, hatta anlamadım ama intihapli sivileceler dahi çıkıyordu kafasında konak yüzünden bir sürü ilaç şampuan vs kulandik fakat fayda etmedi. bı gün kendim için gratis’e alışverişe gitmiştim bir kaç parça birşey bakarken doğal hindistan cevizi yağı gördüm saç kaş kirpik vs daha bir çok şey için yararlı olduğunu biliyordum ve aldım eve geldim tekrar yigenimin kafasındaki konak mevzusu konuşuluyordu internete girdim nasıl geçirebiliriz diye çünkü zeytinyağı dahil hepsini denemistik, hindistan cevizi yağının iyi geldiğini okudum hemen sürdük bir kaç saat sonra taradik bir kaç gün böyle devam ettik günde bir kaç kere sürerek ve bır hafta içinde azaladigini geçmeye başladığını fark ettik, hiç bir zararı olmadığını düşünüyorum denemekte fayda var yemeklerin içine konulan doğal olanindan alırsan içinde zararli made olmaz, birde banyoda saçında şampuan kalmasın dikkat et en çok konağı tetikliyen odur.