Slalaylau koncuy69 😂😂 aşk işte 😍 eşimden yana sıkıntım yok çok şükür kayınvalidem biraz beklenti içinde ama o da alışıyor benden umudu yok artık😂
koncuy69 Slalaylau işte aynen. Gelin hep hizmet etsin el pençe divan dursun istiyorlar önünde. Halbu ki insan yaparsa kendi merhametindendir zaten bu dayatmayla olmaz..
Deletedmom266 Bende bayburt geliniyim.insanlari iyidir.adetlerini pek bilmem.kendim gocmenim.adetlere falan takintim olmadigindan bilgimde yok.tek bildigim bayburtun cok soguk oldugu
Deletedmom266 koncuy69 yok aslinda baslarda biraz dayatma cabalari olduda cok sallamadim.boyle kabullenmek zorunda kaldilar.yetisme tarzim cok farkli benim.sulalenin aykiri geliniyim ben🤣
koncuy69 Htc1234 Güzel evler yapıldı oraya site tarzında sen bayburtun gelişmiş zamanına denk geldin. En basiti toki var oraya gidin girin..
koncuy69 Nisanur69_ çorum geliniyim.Ailem ankarada ama babamın köyde evi var her sene gider annemler.Urfada yaşıyorum eşim polis o yüzden.. 😊sen?