minnosum25 ben kendi yaptığımı anlatayım o halde size. Benim kızım meme emerek uyuyan, sabaha kadar meme ağzında duran bir bebekti. Tam 24 ay bu şekildeydi. Sabah kalktığımızda kızıma “artık memede yeterli süt yok. Ben sana dolduğunda haber vereceğim” dedim. Tabiki sürekli gelip istedi. Her istediğinde aynı şeyi söyledim. Kızımın istediği vakit değilde kendim kararlaştırdığım vakitlerde emzirdim. Kademeli azalttım her gün. İlk gün 2 saatte bir emzirdiysem üçüncü gün 3 saatte bir emzirdim. Öyle öyle arayı iyice açtım.
gece çok daha kolaydı. Sadece ilk gece zordu. Uyanıp meme diye ağladı. “Sütümüz yok şuan. Hem sen büyüdün. Sütü bizim gibi bardaktan içmelisin” dedim. Tabiki kabul etmedi. Kucağıma alıp pencereye götürdüm. “Bak güneş uyumuş. Ağaçlar uyumuş, kediler ve köpekler uyumuş. Herkes uyumuş. Hadi bizde uyuyalım sabah uyanıp kahvaltı yapalım.” Dedim. Kabul etti. Yanıma yatırdım. Sabaha kadar hiç susmadan masal anlattım. Ciddiyim bir dakika bile susmadım. Ben anlattıkça uyudu. İkinci gece çok daha kolay kabul edip uykuya daldı. Üçüncü gece hiç uyanmadı🥰