34Merve93 Bebeğim 7 aylık gece hala beslenmek için uyanıyor siz ne zaman kestiniz yada kendi mi kesti kızlar
Narenur 34Merve93 9.5 aylık olucaz gece kaç kere kalkıyorum hiç bilmiyorum her uyandığında emmeden hayatta uyumuyo.
Aktkr 34Merve93 sizin için daha erken 10 11 aydan sonra eğer bebeğin kilosu iyiyse bırakılıyor galiba
Deletedmom5284 34Merve93 hayır fazlası zarar, doktor önerisiyle kestim, karnı tok olduğu sürece asla uyanmaz zaten bende emzirip sağıyodum bol bol karnı tok güzelce uyuyordu
erdeminannesi12 Deletedmom5284 gece beslenmesi çok değerli ve büyümesi için çok gerekli bence çok erken kesmişsiniz
Deletedmom5284 erdeminannesi12 hayır gece beslenmesi uzamamalıdır doktorlar böyle öneriyor boşuna kendinize eziyet ediyorsunuz bebeğinde uykuları kesiliyor
Esrasenay1 erdeminannesi12 bu bilgi yanlış ac kalsa zaten kendiliğinden uyanır gece uykusu kilo yapar diyor uzmanlar 🥰
erdeminannesi12 Deletedmom5284 bebek kendi uyanmazsa uyandırmamanız gerekir sadece eğer uyanırsa emziriyoruz tabiki eziyet falan değil bu biraz araştırın internetten bebeğin ona ihtiyacı olmasa uyanmaz zaten daha 7-8 aydan sonra 11 saat kesintisiz uyuyabilirler beslenmeden
Deletedmom5284 erdeminannesi12 bende aynısını söylüyorum araştırmama gerek yok zaten türkiyenin en iyi doktorlarına gidiyorum sayelerinde biliyorum sütümü verip yatırırım karnı tok mışıl mışıl uyurdu, emzirdiğiniz halde sık sık uyanıyorsa aç demek ki çocuk