Kubra1602 canım benim bebeğimin de balgamlı öksürüğü var doktora getirdik iki hafta geçmezse ilaç veriyorlarmış bişey yazmadı sadece burnunh serum fiYolojikle sık aım aç dedi onu yapıyorum birde göğsüne hakiki koyu yünü koydum yıkanmamış o öksürüğü kesiyor dediler onuda koydum bizde ateş de başladı ateşi içinde limon sürdüm ayaklarına şu anda gayet iyi güzel uyuyor hırıltesı azaldı gibi sabaha bişeyi kalmaz inş.