Bebeğim şuan 4 aylık doktorum 5. Ayda başlayabilirsin dedi 5 buçuk ayken başlayacağım ben anne sütünü emebildiği kadar emsin bir ömür emmeyecek çünkü 🙃 biraz erken gibi geldi 4 buçuk ay sindirim sistemi henüz hazır değil biraz daha bekleyin derim karar sizin nacizane fikrimi söylemek istedim ❤️