Nefeshiramm Vanilya evet oranımı bekliyorum az daha yükselsin satıcam beklemede kalıp düşünce tekrar alıcam bişeyler
Canannesi35 Bende de eps flm vet algo doge var. Yükseleceğini umuyorum yatırım taviseyi yapmıyorum bu işin sonu belli olmaz :)
Cnar2021 Vanilya dogi iyi olucakmis ole diyolar suan coinler artista dusunce al bence suan cikma aşamasinda
Btl711 Eadh100613 cok iyi takip etmen lazim .Esim cok israr etti ben hic girme taraftari degildim 1 bilezigimi bozdurup deneme amacli girdi .Sonuç 2 bin kazandi 10 bin kaybetti .Riski yani hic girme altin al koy kenara uzun vadede bekle yada araba iyi prim yapiyor arac al karlaninca sar
Anne80 Eadh100613 sıkı takip ederim ama elimde nakit yok. Yoksa bi vurgun yapmıştım ama takibe devam birgün nasılsa param olacak o zaman al sata dalacam :)
_bahar_ Eadh100613 paranın tümüyle girilmez çok riskli az bir miktar gir bu ara coinler çok arttı geçen hafta girsen dipteydi tam alim fırsatı vardı bekle illa düşer yine düşünce gir alınca da sabret hemen bozdurma tekrar yükselişe geçtiği dönem oluyor bozdur inince tekrar al
Laylaylaylaylom Eadh100613 borsa hakkında bilginiz yoksa Altun dolar vs bozup girmeyin bu piyasaya 65000 ciddi bir miktar elinizde avicinizdaki mi alacak bir piyasa yerine on katini koyabilir mi koyabilir ama çok riskli ufak sizi üzmeyecek miktar ile deneyebilirsiniz
nur14 Bunun ekmeğini geçen sene Mart ayında yatırıp kazananlar yedi sonra 2-3 ay sonra bir çöktü hala aynı yükselmiyor ama biz alacağımızı aldık 🖐🏻☺️ şuan yatıracak olsam doge,chiliz,bittorent bunlara girerdim sağlam coin olduğunu düşünüyorum