Merhaba , yaklaşık bir aydır kafamı kurcalayan birşey var . Bebeğim neredeyse sürekli çığlık atıyor ama bu ağlama anlamında değil öylesine . Gel gel , bay bay gibi taklitleri yok . Alkış yapmayı da yeni yeni öğrendi ama kafasına eserse yapıyor. Ve en çok tuhaf gelen de kafasını sağa sola şuursuzca sallıyor ve bu çok sık olmaya başladı . Lütfen bunlar normal deyin 😔😔😔