Ahsenimveben kaç öğün derken şöyle bizim düzenimiz sabah kalktığında kahvaltı yapıyor, sonra meyve veriyorum öğlen genelde çorba yapıyorum ara öğün olarak irmikli muhallebi tarzında veriyorum meyveli yoğurt veriyorum akşam da etli tavuklu artık o gün hangisi olursa onu yapıyorum, 1 haftadır biz ne yiyorsak onu yiyor yatarkende mama içiyor