Berennnn her bebek aynı olmaz canım doktoruna güven. Biz sen 3,5 aylığız oğlumun kilosu yüksek çıkıyo ama kilolu değil hareketli zayıf uzun bi şey,doktor iyi diyo ben de takmıyorum. Çevrendekileri dinleme kilolu bebek iyi değil. 4.ayında Doğum kilosunun 2 katı olması yeterli diyorlar genelde