Zeynepmesut QueenMommm bende hiç kullanmadığım philips avent soothie var istersen 2 adet almıştım birini denedi ama diğeri duruyo kullanmadık hiç
Eymen20211 Ben dolaptan kuponumla birlikte ikili avent emziği 40a aldım. Bence sizde oraya bir bakın sıfır kutu satanlar var dükkanı kapanıp elden çıakrmak isteyen var var da var yani
myimmortal ebebek de kendi emzigi var avent muadili baby plus.ikilisi 25tl falan.benim oglanda avent ultra air emiyordu bi denedim onuda heemn aldi zaten basligi ayni.fikir olsun diye onermek istedim
escmrk QueenMommm bugün kayınpederim ultra soft almış eczaneden almadı kızım öğürdü kaç tane emzik denedik 😪
Mutlulugunadi_bahar Ben geçen haftalarda e bebekten sordum. Emzikleri yenilemek için… çalışan, belli olmuyor ne zaman geleceği, dedi. O yüzden trendyoldan aldım.