Happy__yenianne Kızlar olayı anlatayım ben normalde çocuğuma gözüm gibi bakarım bugün kız kardeşimdeydik pantolonum yırtılmış arkası ona bakmaya diye odadan çıktım 2 sn sonra bağrış sesi geldi çocuğum ağlıyordu sehpaya dişini vurmuş ve ben sonrafanfarkına vardım dudağı patladı zannettim baya kanadı şimdide bakıyorum altında kan var ama böyle ağlamıyor ne bileyim sizce dişleri çıktımı kırılma vs filan yok ama acısı oluyor herhalde arada ellemedim de mikrop kaparsa diye ama kanadı baya sonra durdu kanaması sonra tekrar kanadı şimdi sıkıntısı yok başına gelen vaemı baktım kan var 2 ön dişinin altında 😔😔 çok üzgünüm valla vicdan azabı çekiyorum nasıl anneyim diyorum kendi kendime ne olur bişi olmasın dişlerine ya 😔😔 ne olur cevap yazın yani başına gelen varmı tabiki doktor değilsiniz ama içimi rahatlatmak adına soruyorum dişçi vs filan da bulamam çok mu hasas bu süt dişler yenide çıkmıştı oy yavrum ya
Ask_hosmus Happy__yenianne ahh canım telaş etme korkma böyle büyücek bi müddet sonra alışacaksın bu tür durumlara ama her bişey olduğunda ay aman yavrum deme ilerde çok zorlanırsın hem bebeği telaş ettiriyorsun hemde o daha çok korkuyor ve acı çekiyo ona telaşını belli etme ki o da korkmasın annesi😊
AselAryam12 Happy__yenianne Ağız Diş Sağlığı Merkezlerinin Aciline götürün derim. Hem olanı soyler, gerekeni yaparlar hemde içiniz rahat eder. Çok geçmiş olsun
Egemen16 Happy__yenianne dişi kanadığına emin misin canım belki dişleri dudağını kesmiştir çarpma etkisiyle o kanamıştır
Vuslat23 Korkma düşe kalja buyuyorlar düşsede yıne cıkıyo kızımın 2. Dişlerı cıkmıştı ön 5 yasında kreste arkadası naylon salıncaklar carya sert onu vurmuş ıkısıde çıkmıstı yerınden çok korkmus aglamıstı dr götürmedık sonra yıne cıktı, kım ıster cocugu acı ceksın dussun bazen oluyo boyle seyler ıste
Happy__yenianne Vuslat23 yani anlayamadığım şimdi napayım ben yani sallanıyormu sallanmıyornu ne bileyim çıkmış olsa dişi acı çekermi ne bileyim bilemedim yahu 😔😔
Vuslat23 Happy__yenianne tabıkı durmaz, 2 çocuk annesıyım hepte öyle oldu canı yanınca ve agrısı yokkenkı halı ağlamasına goreydı , susmaz yanı yada uzun surer aglama
Happy__yenianne EtiPetito yani dişi kanadımı alt kısmına baktım kanlanmış yinede ellemedim sallanıyormu diyede bakmadım yani acıyor herhalde üstüne filan dokununca yani çıkmış mıdır bilemedim dişi kanamış barız belli altıda kan toplamış gibi ama silsem geçecek gibi sallanıyormudur ki hemen hassas mı oluyor süt dişleri ilk çocuğum cahilim ilk defa başıma geldi kusura bakmayın valla çok aoru soruyorum endişelendim dişi çıkmış olsaydı şimdiya çıkardı değilmi yada ağlar durmazdı herhalde 😔😔
Happy__yenianne Ask_hosmus ya saolun gerçekten düşüncwniz için yeni anneyim daha 😔 cahilim bazı konularda ilk bebeğim korktum kanayınca filan dişi çıkmış olsaydo acı çekerdi değilmi şu an gayet iyi yatıyor ama altı kanlanmış kan toplamış gibi
Happy__yenianne AselAryam12 şimdi eşime söylesem bin türlü laf edecek çocuk konusunda biraz hassas kuzum yaa sen napıyordun bilmem ne der ondanda seslenmedim kafasını çarpsa çok büyütüyor olayı sen nerdeydin bilmem ne abartıyor
EtiPetito Happy__yenianne yok kız aynı dediğin gibi oluyor bizimde ama hiiçbi sıkıntı yok kafana takma düşe kalka büyüyecekler ☺️
Ask_hosmus Happy__yenianne yok yok bişey olmaz canı acısa ağlar durmaz yani bide bebek dişleri ya acır benim yiğenimin dişine kaşık çarpmıştı katıla katıla ağlamıştı için rahat etmezse götür hastaneye ama bişey olmaz yani 😊
Happy__yenianne EtiPetito yaa tekrar rahatsız ediyorum ama vurduğu dişine bi morarma olmuş normalmo acaba ya
Vuslat23 Happy__yenianne her anlamda huzursuz çocuk zaten halınden bellıdır, soğuk ter , gözlerde küçülme, şaşı bakış, el kol kasları düşecek kadar bıtkın , renkte sararma , kusma , ateş vs şükür szde yoksa endıselenme herzamn ıcın yanı
Happy__yenianne Vuslat23 Şimdi uyuyor flaşla baktım canım ön dişinin tam üstü Et ve dişin birleşik kısmı morarmış sallanıyormu diye hafif baktım ama anlayamadım çenede hareket edince dudağıda kesilmiş diş kesmiş ani çarpmayla elleyincede birşey yapmadı yani ağlamadı uyanmadı elleyincede canı yanmadı herhalde şükür Allah başka dert vermesin gerçekten ama sıkıntı yok çok çok şükür o an baya huysuzlanmıştı ama şu an iyi şükür bir kaç gün acır herhalde o çarptığı yer sonra geçer diye düşünüyorum çünkü sallansa belli olurdu anlayabilirdim herhalde diye düşünüyorum anne olmak gerçekten çok zor yemin ederim yani 😔
Happy__yenianne Vuslat23 canım tekrar rahatsıx ediyorum ama diş etinde vurduğu diş etinde bi morarma olmuş ama normalmi
Vuslat23 Happy__yenianne düşsede korkma alışacaksın düşürüp dişini yutanımı görmedi bu gözler :))) krem sürüyom sudocrem varsa sende sür