Kızlar bebeğim 10 aylık oldu emekliyor evde gezmediği yer Yok taşda oturuyor yada emekliyor sanırım midesini üşüttü bugün biraz kustu kötü kokulu ateşide 38 lere yakın inip çıkıyor tavsiyeleriniz varmı ne iyi gelir mideye yada ne yedirmem lazım? Ateşden de korkuyorum biraz halsiz