Elifmoms benim bebegim kusardı kücükken. 3 aylikken fiskirir tarzda kusmaya basladi. Hemde gunde 15 defa falan. Doktor tahlil yapip birsey yok diyip reflü diye eve gönderdi. Halbuki alakasi yokmus. Bebegimin süt alerjisi varmiş. Takiplerim sonucunda bulmustum. Sizde takip edin gerekirse