Aselinannesii6 ay bacım kaç kere şikayet postları açtık opss mu dersin reklamımj dersin errorumu dersin hepsini açtık ama yok yoğunluk var yok sorun çıktı yok halledeceğiz deyip durdular keyifle girdiğim bu uygulama bana kabus oldu her seferinde sinirlenip çıkıyorum gün geçtikçede soğuyorum yakında kimse kalmaz burda peridede takılıyorum