21günlük bebeğim var ve 4.5yaşında bir kızım var kardeşi olduktan sonra bana düşkündü dahada çok düşkünlüğü arttı seni seviyorum diyor.ve bu yıl anaokuluna başlamıştı kızım seni özlüyorum deyip okulu bıraktı ne dersem ne yaparsam okula gitmek istemediğini söylüyor.önceden evde dırmayan sürekli dışarıda olan kızım şimdi ev kuşu oldu kapının eşiğine bile çıkmıyor ne yapmalı nasıl bir yol izlemeliyim böyle bir durum yaşayan var mı?