Merhaba anneler biz 5. Ay gibi doktor tavsiyesi ile ek gidaya gectik sadece mama aliyordu tadimlarmiz bitti bende sebze haslamalari ile hafif hafif öğün yapiyorum ancak soru su ki bebegim doymak bilmiyor ya da bana oyle geliyor sevdigi seyleri cok yiyor bende doydugunda mamasini icmiyodu diye dusunurek bugun biraz fazla yedi ogununde ve arkasindan fışkırarak kustu aynisi gecen gunde oldu saglik problemi yok kontrole gittik sizce cok yedigi icinmi bu sekilde kusuyo hic basiniza geldi mi ?