Bebeğim 3buçuk aylık kolikbi bebekti akşamüstü başlayıp 9 a kadar sürerdi ağlamaları bir aydr şükür ağlaması kesildi fakat o saatlerde huysuzluğu hala devam ediyor. Sizinde böyle oldumu ne zaman geçer bu akşam huysuzluğu hep kucakta oyalamaya çalışıyorum gece uykusuna yatırana kadar
ve gece sık sık uyanıyo artık. Lütfen yardımcı olurmusunuz fikir verirmisiniz👈