Esrvl yok kurban ayrı ben saç akikasından bahsediyorum saçını kesiyorsunuz kaç gram geldiyse kızsa gümüş erkekse altın ücreti ödüyorsunuz gramına göre kaç gram gelseyde o kadar ücret . İki yıl önce falan 200 TL verdik biz fazla vermiştik sadakasını kurbanını 40ında kestik ama saç akikası başka araştırın isterseniz