Masalinaaa Canlarım biz bugün bir aylık olduk sorum yukarda olduğu gibi bebeğim ilk doğduğu günden beri göz kapakları kırmızı acaba normal mi ne zaman kadar geçiyor bu ?
Linosh Masalinaaa 1 yaşına kadar gecer merak etmeyin. Damar gibi dimi kırmızısı gül lekesi deniyor ensesinde de vardır büyük ihtimalle
Lulemom Masalinaaa kırmızı derken damarlı mj. Eğer öyleyse bebeğim 2.5 aylık. İlk günden beri öyle. Göz muayenesi de oldu. Her şeyi normal dedi doktor
Halenur42 Masalinaaa biz 3 ayın içindeyiz daha geçmedi kızarıklığı hatta mor mor daha geçer dedi doktor ensesi de kızarık sürekli yattığı için normal büyüdükçe geçecek dedi
Fatmagul6543 Masalinaaa bizimde bir tane gözünde vardı gözünün üstünde ama şuan yok artık tamamen geçmiş durumda 4 buçuk ayligiz sanırım 3 aylıkken daha vardı bizim