Melike06 Kızlar Merhaba lake beyaz mutfak masası istiyorum ama çiziliyor deniliyor ama bilemedim kararsız kaldım çokta şık duruyo rica etsem mutfağınızda ki masa takımınızı atarsanız fikir olur banada ☺️
tenceretavakuskana Melike06 7 sene beyaz masa kullanan bırı olarak bıdaha asla almam dedıgım renktır coookk acayıp severım esyda beyaz rengı ama cocuklu evde cekılmez dert halıne gelıyo hergun uc dort kere camasır suyuyla sılmek gerekıyodu en ufak sey leke gorunur ız bırakır cunku o yuzden sımdı aldgım masa ahsap kullanacaksanızda ılla beyaz olsun dıyosanız ustune mutlaka seffaf yada beyz koruyucu ortun
1Emirbebek Melike06 fazla bir bilgim olmadığı için yorumları okuyunca çok şaşırdım, 3 yıldır mutfagimda beyaz masa kullanıyorum 2 kisilik. Bence epey de kalitesiz(suntalem) 😁, ucuz diye almıştım vivence’den. Zerre çizik iz leke yok. Kalitesiz diye mi acaba?🤔
hilali04 Melike06 ben de bu tarz modelleri çok beğeniyorum hatta instagramda sayfası vardı fiyatını sordum 1 masa 4 sandalye 1800 dedi
Deletedmom5284 Melike06 herşey pahalandı artık bizde mobilya baktık yeni taşındık dudak uçuklatıyor valla
Melike06 tenceretavakuskana Yok zaten kpruyucusuz kesinlikle kullanmam o bi kere çizilir koruyucusuz ama beyazda insanın içini açıyo