Nisa2121 9 aylık 6 aylıkken başladık ek gıdaya ben hep eline verdim hemde buharda yumuşatmadan . Çoğu seyi yiyor . Bazen boğazına kaçıyor evet , onun içinde heimlich manevrasini öğrendim kolayca çıkarıyoruz. Hiç sorun olmuyor. Çoğu zaman zaten öğürüp kendini kurtarıyor. Telaş etmeyin sakın olun .