Rabiays Ulkumm sıcak duş alın sürekli masaj yapın birde lahana yaptığını soğukca koyun göğsünüze bol bol şerbet su bulgur yiyin
MinikMucizemNil Zeynep1453 benimde o kadar çıkıyor ve yetmediğini düşünüp mama veriyorum. Sizin yetiyor mu mama veriyor musunuz
snysngn Elvn94 yalnız daha çok minik yani cıkan yeterlidir gittikçe artıcak sagmak dışında emzirmeye daha çok yönelin. sagdım diye bitti gögsümde süt diye düşünmeyin sagdıktan hemen sonra bile emzirin. hiçbişey çok çok emzirmek kadar arttıramaz sütü.
Zeynep1453 Elegance ek gıda veriyorum kaşık maması. İşteykrn bakıcı süt veriyor kalan zamanda emzirip ek gıda gidiyor şükür ama dii döneminde hiçbirsey yemedi çok zor oldu
S_D Yesmina bebeğim 9 aylık 4.5 aylıkken ise başladım. Öğlenleri 1 defa sagiyorum sadece. Ilk zamanlar 200 cc bile çıktığı oluyordu ama uzun zamandır 50-60-70 civarı çıkıyor. Eve gelince de de 3 4 defa emiyor ne gelirse artık