Kızlar hayırlı akşamlar..Bildiğiniz gibi pandemi dolayısıyla çocuklar eve kapandı..Bununla birlikte çocuklar evde yeteri uyaranı alamadıkları için çoğumuz çocuklarımız otizm mi asosyal mi diye ikileme düştük bi panik olduk..Hergün otizm mi? postu görmeye başladım içerleniyorum bu çocuklara yazık en aktif dönemleri evde geçiyor..Velhasıl kelam benim oğlumda 13 aylık bütün gün evde tekiz gitgide asosyal olduğunu düşünüyorum bana en yakın oyun grubu Sancaktepe’de Rings avm’nin içindeymiş..Danışman haftanın 5 günü saat 10 ila 13 arası ebeveynsiz dedi giden veya bilgisi olan var mı nasıl bi yer?Bide oğlum bana aşırı bağlı sadece beni gördüğü için o 3 saat beni bırakabir mi acaba deneyimi olan anneler lütfen bilgi verir misiniz?