Ebrubayy Tek elektrikli lansinoh marka sağma makinam var. Az kullanıldı. E bebekten almıştım. Biberon kargo dahil 300 TL ye veriyorum.ilgilenen olursa burdayım
ikizlermom Mihrimahim 300 tl demiştim çok az kullanıldı temiz ürün bebeklerimin 1 aylık kuvöz sürecinde kullandım
YeniAnneIstanbul aabcdefaaa ben dedigim gibi onceden soz verdigim kisiyle gorustum ondan cevap gelene kadar yazamadim. Ama o almak istiyor oncesen soz verdigim icin ona satacam insallah sizde temiz makine bulursunuz 🙏
ikizlermom aabcdefaaa kusura bakmayın ben yeni girebildim foruma cocuklar hasta birkaç gündür pek bakamadım alırsanız kargolarım hemen
aabcdefaaa ikizlermom çok geçmiş olsun ya benim bebekte hasta o yüzden biraz aciliyeti vardı o yüzden sizi bekledim ☺️
ikizlermom aabcdefaaa İstanbul’dan SanliUrfa’ya kargo ne kadar tutar acaba suan kargo fiyatlari çok arttı 🥺hiçbir bilgim yok
eylul5534 Elektrikli çift sağım makinem var . Sadece biberonlarını kullanıyorum hala onları gönderemem diğer parçaları duruyor. Ben Manuel’e geçtiğim için uzun süredir kullanmıyorum ilk bir ay kullandım. Garantisi yok malesef