ikizlermom aabcdefaaa ikizlerim var birer tane mama alırım demiştim ondan 300 dedim 😊 ama illede 250 derseniz olur anlaşırız ☺️
YeniAnneIstanbul linaaaaaa olur tabi manuel icin 80tl gibi bir fiyat var aklimda, hic kullanilmadi. Istanbul’da yasiyorum siz nerde yasiyorsunuz?
Eymenimm34 Baby plus manuel göğüs pompası bende satıyorum 40₺ ilgilenenlere …. Sadece 1 hafta kullandım tertemiz hiçbir sorunu yoktur