Ozgdfn QueenMommm belli bir süre daha devam ediyor maalesef o terleme 🤦🏻♀️ benim 11 ay oldu doğum yapalı bir iki aydır normale döndm
Sagner QueenMommm benim iki hafta sürdü geçti ama hakkaten her hücremden ter çıkıyordu ki normalde hiç terlemem
kenankaan QueenMommm lohusalıkta normal, ben de doğum sonrası uzunca süre aşırı terlemiştim, sırılsıklam oluyordu üstüm
Tubaninincisi Bebeğim 10 aylık ama hala yorgan yastık su oluyor üç defa tişört değişiyorum ama terleme sadece gece uyurken oluyor doğumdan sonra başladı
Fadimenurg Benimde 2 aya yakın sürdü doğumdan sonra çok normal herkeste oluyor endişelenmeyin dediğiniz gibi her yerim sırılsıklamdi yerinizi üstünüzde sogutmayin çamaşırınizi sık değiştirin Sonra hastalığa çevirebilir aman dikkat
Woody QueenMommm endokrine gidip baktırın. Ben de normal sanıyordum guatr nedeniyleymis. Hamilelik doğum vs tetikliyor hastalığı
Fatos_tekeeva QueenMommm malesef öyle doğum yapalı 53 gün oldu o kadar sıcak geliyorki günde 3 defa elbise değiştiriyorum ne kullandiysam sıcaktan terledigimden kol altımda sorun yaşıyorum ne kullandiysam geçmiyor