Bizde beş aylığız yirmi gündür falan aynı sorunları yaşadık kan damlasıyla başladı sıkıntımız alerji dedi kaç doktora gittiysem dördüncü aydan sonra ve bu mevsimde patlarmış zaten o atopik dermatit olan kişler dediler her emme sonrası kaka yapmaya başlamıştık döküntülerimiz başladı ilacı falan kestik ama çözülmedi alerji testi verdik kandan oda iki haftaya çıkıyor her ürünü kesti benden doktor sadece pilav hindi eti ve bir kaç sebze dışında birşey yemiyorum bir buçuk haftadır kaka durumumuz düzeldi ama döküntüler geçmedi inşallah sonuçlar çıkarsa onuda atlatıcaz diye düşünüyorum