22 aylıkken bıraktım. Benim kızım çok iyi anlıyor çok iyi konuşuyor. Sirke sürdüm pis olmuş dedim bi daha istemedi. Aklına geldikçe anne hadi gidelim diye kendi dikkatini kendi dağıttı. Tiksindirerek bıraktırmayın diyolar ama benim başka çarem yoktu çok bağımlıydı ve memesiz uyuyamıyodu ağlamaktan helak olmasındansa bu şekilde yaptım. 2 gece uyanıp biraz ağladı 3.gece uykuya da alıştı