Merhaba arkadaşalar Ankara şehir hastanesinde gidip memnun kaldığınız çocuk doktoru var mıdır? Ben geçen gün Dilek konuksever’e gittim kontrol amaçlı ama hiç memnun kalamadım yerinden bile kalkmadı muayene etmek için😔 tahlil verdik sadece demir eksikliğimiz vs mevcuttu. Sonuçları başka bir doktora göstermek istiyorum.