Arkadaşların yorumlarda yazdıklarının hepsini denedim. Fito, hametan, bepathen, garmastan, hamazinc, ayva çekirdeği, susam yağı, soğanı yarıya bölüp sürme,lansinoh, mustela, gümüş kapaklar… Aklıma gelmeyende vardır. Tam 2 ay boyunca ağlaya ağlaya emzirdim oğlumu. 2. Ay mastit oldum çok ağır geçirdim. Mumsy natural krem ile iyileşti sadece o yaralar. Pahalı krem ama diğerlerine servet ödemeye de gerek yok. Şimdiki aklım olsa tek bunu alır geçerdim. Çok geçmiş olsun bu arada.