Feyyyzza -nuurr9206 bence verebilirsin ama bence bak yani bence. Gelir birazdan linççiler. Ben olsaydım verirdim BENN😀😀
Limonkizvera -nuurr9206 ben 6. Ay itibariyle kendş yaptığım tuzsuz biber salçasını kattım yemeklerine. 12. Aydan snra doktorumuz normal slçaya ufak ufak başlayabilirsin dedi o şekilde başladık.
Splash-Splash-Love -nuurr9206 Bence verebilirsiniz şimdi ama çok çok az koyun. Aslında yazdan hazırladığınız konserve domates daha iyi olabilir 🤔🤔🤔
Fasulye12 -nuurr9206 ben 8.ayda aşçı anne sitesinden almıştım, çok güzel ev yemeklerini de onunla yapıyorum artık ki sonra bebeğime ayrıca yemekle uğraşmıyorum
-nuurr9206 Limonkizvera hımm bnmki biber salçası değil domatesden yapmıştım o yüzden bi kaç ay daha beklesem mi diyorum. Oksa kapya biber salçası katyrm
-nuurr9206 Splash-Splash-Love bir iki ay öncesnde yaz domatesiyle hatta organik köy domatesiyle yapmıştm. Daha da vermedm hiç domates. Kararsz kaldm. Siz vermişmiydnz
Splash-Splash-Love -nuurr9206 Benim bebeğim alerjik değildi. Bal inek sütü hariç herşeyi yedirdim. 1 yaşına girince de inek sütü ve bal verdim.
Elifsmotherr -nuurr9206 Domates 1 yaşa kadar yasak demişti doktorumuz. O aylarda kapya biberden salça yapıyordum kızıma
-nuurr9206 Splash-Splash-Love doktorda öyle dedi bana aslında süt ve bal dışında herşeyi ver dedi ama emin olamadm
Splash-Splash-Love -nuurr9206 Neden emin olamıyorsunuzki? Alerjik değilse verin çünkü ileride yemek seçer
-nuurr9206 Splash-Splash-Love dokunursa diye. Ama deneyim bakalım çok az yemeğine sanırım ozaman anlarm
Bebegimm1 -nuurr9206 Ben veriyrm kahvaltida da domates veriyorum alerjik durumu yoksa neden verilmesin ki 8 9 aylikken domates vermeye basladim cunku kahvalti hep ayni seyleri yiyordu degisilik olsun diye ekliyorum suan 11 aylk
-nuurr9206 Bebegimm1 ozaman bnde ekleym. Alerjik birşeyini görmedm bu zamana kdr gıdalarda yok demekki.