Prensesannesi1-1 Hep bebeler için yazılıyor fakat bu sefer bir anne olarak kendim için yazıyorum. Çocuk peşinde koşturmaktan yediklerime pek dikkat edemiyorum içeriği temiz takviye arıyorum önerilerinizi bekliyorum
Feyyyzza Prensesannesi1-1 bendeeeee burdayım banadaaa. Sürekli grip oluyorum. Yolda yürürken gripli birinin yanından geçsem kapıyorum😄
Berrinsoyagazi14 Prensesannesi1-1 düzenli vitamin alıyorum . D vitamini zaten hep alırdım koronadan sonra C vitamini , Selenyum , Çinko , B12 böyle gider 😅 ama ilk 4 vitamini düzenli alırım sonra ara veririm bir şekilde dengeliyorum
quelina Prensesannesi1-1 Ben imuneks q10 kullanıyorum hem bağışıklığı güçlendiriyo hem enerji veriyo eşimde başladı bu takviyeye hatta tavsiye ederim
Prensesannesi1-1 Feyyyzza ben de çoğu zaman nezle oluyorum ve eskisinden daha uzun sürüyor toparlamam 🥶
Berrinsoyagazi14 Prensesannesi1-1 evet hepsini ayrı ayrı alıyorum . Çinko tırnaklarım kırılınca anlamıştım eksiklik var diye 1 ay çok düzenli çinko almama rağmen kan tahlillerimde çinko tam sınırda çıkmıştı .Selenyum da koronadan sonra içmeye devam ettim hala ediyorum .