Hanımlar merhaba bebeğim prematüre 4 aylik bir bebek doğduğundan beri hep sağına yatmak istiyor önceden sol tarafına yatırınca o yönde yatıyordu ama simdi 3 gündür ben ne yaparsam yapayım hep sağında yatıyor lütfen böyle bir durum yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?