Kuzeyyyyy Nehirimbenim1 Genelde 1yas sonrasi kendini daha belli ediyor malesef duzelen bisey degil ama ne kadar erken egitim verilirse ileride yaslarda hem anne bana hemde cocuk icin iyi bir gelecek saylanabilir.