Tazeanne35 primayi bilemem ama biz sleppy kullanıyoruz hatta dün yeni 3 numaranın midi plus olanına geçtik farkettim ki kilosu ne ise o alınmalı önceden aldıklarım 4-6 kilo ya kadar yazığı için önemsemeden alıyordum ama kilosu ile başlayan bez almak daha mantikli rahat etti bebeğim