Arkadaşlar oğlum 13aylık anne sütü ve ek gıda alıyor, bugün ikinci kez koyu yeşil kaka yaptı. Huzursuzluğu ateşi kusması falan yok ama ister istemez korkmaya başladım daha önce hiç başıma gelmemişti. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi bebekte neden böyle yeşil kaka olur, yarın doktora götüreyim mi? 😔😟