Deletedmom_13 Bebeğim 3.5 aylık. Yaklaşık 1 ay önce dehşet bı saç dökülmesi başladı. Daha şimdiden tepem açılmaya başladı. Her yer saç, duşa girmeye korkuyorum su gibi akıyor saçlar. O kadar moralim bozuk ki. Nolur bana yardım edin. Kan değerlerime baktırcam. Sanmıyorum kan değerlerimde bişey olduğunu çünkü hamilelikte önce de saç dökülmesi vardı bende değerlerim güzel çıkıyordu ona rağmen vardı. Hamilelikte dökülme kesilmişti çok güzeldi herşey. Şimdi tekrar hatta daha beter oldu kel kalmaktan korkuyorum 😔
Wolverine Deletedmom_13 8-9.aya kadar öyle çok dökülme olup sonra duruluyor. Sonra tekrar dökülme olursa Sebamed şampuan onerebilirim. Bende de durum aynı eskisi kadar olmasa da hala devam ediyordu. 20 aylık oğlum
birbenbirbebegim Deletedmom_13 Hamilelikte yükselen hormonlar şimdi normale döndüğü için saçlarınız dökülüyor ve doğumda kan kaybı özellikle bunu tetikliyor. Tavsiyem kısa zamanda doktora görünüp kan tahlili yaptırmanız muhtemelen demir eksikliği falan çıkacaktır. Bende de aynısı oldu çünkü ilaç kullandıktan sonra geçti. Not:hemşire bir anne ☺️
Byzdrdsen Deletedmom_13 instagramda doktoranneninblogu var onu takip edin . Akliniza gelen her seyi anlatmis . Sac dokulmesi ile ilgili bir post hazirlamisti
Liona -erCansu- ne zaman düzelir ki ya :( benim 11 aylık oğlum var. 4 aya girdi gireli saçım fena dökülüyo. Elimi bi atıyorum öbek öbek saç geliyor bir tutamdan 😔
-erCansu- Liona yavrum vala hamilelikte nasıl saçlar gurlesiyor onların hepsi döküldü bende busuru şey denedim ben inanmıyorum pek şampuanlar falan en önemlisi kan degerlerine baktırmak doğumda kan kaybettiniz sonuçta ara ara baktirmakta fayda var o aşırı dökülme 2 yaşına doğru gitti bende ama kansızlığımda var
Liona Deletedmom_13 yok canım olmadı ama çok dökülüyor . Saçımı taramak kabus gibi oldu resmen . Öyle bi dökülme görmedim hayatım boyunca
Deletedmom_13 Wolverine açılma kellik durumu oldu mu sizde. Benim şimdiden azaldı feci bı dökülme yaşıyorum
Wolverine Deletedmom_13 yok olmadı açılma filan ama yattigim yer, yerler elimi attigimda avuç avuç dökülme sorunu yaşadım
Deletedmom_13 birbenbirbebegim doğumdan sonra demir ilacı ve decavit içmeye devam ettim halen kullaniyorum ama durmuyor çok fazla dökülme var😔
Yusufurazsibel Deletedmom_13 oğlum 16 ayını bitirdi hala dokuluyor evde yazma bağlıyorum o derece yani duş almaya korkar oldum 😐😪
Deletedmom_13 Wolverine benimde yerlerde zaten kafamdaki saç kadar saç var her gün süpürgeyle çekiyorum. Duşa girmeye korkuyorum su gibi akıyor
Secil34346 Deletedmom_13 ben doktoruma geçenlerde sormuştum emzirme döneminde saçlar çok dökülürmüş hormonlardan kaynaklı.Biotin içerikli bir vitamin ek olarak kullanabilirsin dedi isterseniz doktorunuz onay verirse siz de böyle bir destek alabilirsiniz ama kan değerlerinizde de sıkıntı varsa doktorunuz illaki ona göre bir yönlendirme yapacaktır
Yusufurazsibel Deletedmom_13 şuan yok ama baya seyreliyor 2 sene önce baya açılma olmuştu ne denediysem olmadı sıfıra vurdum valla jiletledikm bildiğin çok güzel çıktı işte doğumdan sonra tekrar dökülüyor
Elfelsa Bende dogum yapalı 5 ay oldu ve aynı sorunu bende yaşıyorum:"(dün kan değerlerime de baktırdım doktorum herşey normal dedi,,ama ben hayatımda ilk defa bu kadar saç dökülmesiyle karşılaşıyorum,bu gidişle kel kalıcam galiba🙁