Emirinannesiiiiiii Bebeğim 3 ay 14 günlük sünnet ettirmek istiyorum bu kadar erken yaptıran anneler varmı Varsa sünnet anı bebek hissediyormu yada sünnet sonrasında bebek ağrı hissediyormu nasıl geçiyor süreç
betulsnr4 Emirinannesiiiiiii tam 4 aylıkken yaptırdık 10 gün oldu yani sünnet olalı keske daha küçükken yaptırsaydım hemen iyileşti ilk gün biraz zor geçti 10 da sünnet oldu akşam 7-8 gibi normale döndük çok şükür
selinkp Emirinannesiiiiiii tam 3 aylıkken yaptırdık ilk gün baya zor geçti ikinci günden sonra güzel geçti iyiki erken yaptırmışız diyorum şimdi kurtuldu oğlum
kenankaan Emirinannesiiiiiii 3.5 aylıkken yaptırdım, lokal anestezi için iğne vururken biraz atladı, sonra operasyon esnasında ağlamadı. Masadan kalkınca biraz ağladı, fitil atmıstı doktor, Bi sıkıntı yaşamadık onun dışında.
Alpbeybi Emirinannesiiiiiii tam 3,5 aylıkken yaptırdım. Çok rahattı. Kaudal anestezi yaptılar. Epidural gibi ama bebekler ve çocuklara özel bi anestezi çeşidi. İlk gün bile ağrı hissetmedi hiç sünnet olmamış gibiydi
Emirinannesiiiiiii betulsnr4 Ne güzel bende o zaman hemen yaptiriyim geç olmadan bebekte ağrı olur sıkıntı olur huysuzlanir diye korkuyodum ama
Emirinannesiiiiiii Ahmetinannesi668 Çok kötü derken ağladımi ağrıyı hissettimi Bide sünnet anı tepkisi ne oldu ağladımi çok
Emirinannesiiiiiii kenankaan Bende sıra almak istiyorum ama kıyamıyorum korkuyorum ama şimdi yaptırsam atlatsa daha iyi
Yasemin38 Emirinannesiiiiiii yaptırdım canım çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Çabucak iyileşiyor . Bir gün bir sıkıntılı durumu oluyor oda gayet normal yani😊yaptır bence çok rahat olur
My4253 2.5 aylıkken yaptırdık bebeklerim çok rahattı. Zaten 7 günde de iyileşti.Erken yaptırmak daha iyi