Hanımlar bebeğim bir aylık, karnını doyuruyorum doydugundan emin oluyorum, gazını alıyorum ve gazı yok eminim, altını değiştiriyorum, ama yine de nafile….. Sürekli mizmizlaniyor, sürekli ağlıyor, öyle feryat figan bı ağlama değil her zaman. Ama hep bı ağlama modunda. Ya hiç mi etrafa şöyle bir bakıp susmaz? Anlayamıyorum. Bütün bebekler böyle mi yokss benimki mı böyle.
Sizin bebekleriniz gün içinde kaç saat hiç ağlamadan sadece etrafına bakarak sakince duruyor????