Bende de vardı bende baya erken cıktı iki ay vardı doguma doktor seni zehirlicek alalım dedi ben kabul etmedim tansıyonum 20 nin üzerindeydi yoğum bakımlarda kaldım keske doktorumu dinleseydim en son derece gelmişti benökisi o kadar şişmiştimki yürüyemiyodum 36 haftallıkken artık dayanamadım ve acil sezeryana alındım bu arada benm böbreklermi falanda zehirlenmişti o yüzden baya kçtüydüm bebekde kilo almıyodu 2.300 gr dogru o yüzden bir hafta küvezde kaldı bebegimin hiçbirseyi yok benmde yok ama doktor benm cok şanslı oşdıhumu söyledi hem beni hemde bebegimi kaybedebilirdim bence doktorun ne öneriyosa onu yapmaşısın benm için zor bi hamilelikti