Kylmz ya bende aslında gün içinde hep konuşuyorum onunla şarkı söylüyorum mesela ona hem hoşuna gidiyor ama hiç konuşma çabası yok bul tak oyuncakları var mesela oturup onları gösteriyorum bak bunu buraya takıyoruz vs gibi hiç bakmıyor öyle eline de alıp takmaz yerine ağzına götürür sonra atar bilmiyorum normal mi burda otizm postları okumaktan paranoya oluyorum bazen