Esess bebekler su ihtiyacı duyduklarında içerler merak etmeyin😂 şöyleki emiyor ya da mama alıyorsa içerisinden gerekli tuzu alıyorlar vücutlarına. Bunun dışında ek gıda başlangıç döneminde haşlanmış sebzeler vs olduğu tuz-salça gibi ürünler olmadığı için ya da ağır şekerli şeyler tüketmediği için henüz yoğun yoğun su içme ihtiyacı duymuyorlar. Bende de chicconun suluğu vardı. İlk zamanlar diş kaşıyıcı gibi dişlerini ovuşturuyordu, zamanla çorbalara, normal yemeklere doğru gittikçe kendiliğinden daha çok içmeye başladı.