Bebegim 17 aylik son 1 ay civari tirnaklarinda bazilarinda kucukbeyazliklar farkettim bazen bizlerde de cikar sebebini bilen varmi yada nasil gecer ne kullamak gerekir bilen anneler lutfen yazssin simdiden tesekkurler 🤍 bu arada emziren bir anneyim belki ilgisi olir die soyluyorum