ElisaBurcu Canım benim oglumda 3.ayindan beri var bu belirtiler ama doktorumuz dediki dis cikarma anne babayla genetik olurmus genelde anne babanin dis cikardigi zamanlarda bebeklerde genelde cikarirmis. Doktorum bana dediki cocugun 6 aylikta 8 aylikta dis cikarabilir ama belirtisi cok onceden baslar yerini cok onceden yapar dedi.